nieuwe huisstijl

Onze nieuwe website is live!

Lighthouse Works heeft een vernieuwde website!!

Met een nieuwe huisstijl, bijpassend logo, compleet vernieuwde website en de daarbij zorgvuldig uitgekozen kleuren en beeldmateriaal, slaan we qua beleving een nieuwe, eigentijdse weg in. Natuurlijk met behoud van onze huidige kwaliteit en mooie programma’s.

Achter een nieuwe huisstijl schuilen vele inspirerende brainstormsessies. Toch hebben wij er bewust voor gekozen om oranje, onze hoofdkleur, als corporate identity te behouden. Oranje is namelijk de kleur van plezier, humor, optimisme, creativiteit, enthousiasme en het iets in de wereld willen zetten. Het straalt warmte, vrolijkheid en gezelligheid uit en nodigt uit tot het maken van verbinding en het aangaan van samenwerkingen. Een verlengde van onze visie, missie en alles waar onze retreats voor staan!

Ook ons logo is helemaal herzien. Het lettertype staat voor openheid. En met het Hamsa handje, als vervanger voor de ‘u’, wordt direct in het logo duidelijk waar Lighthouse Works zich met hart en ziel voor inzet: ontspanning, steun, geborgenheid en symbool voor geluk, goedheid en goede gezondheid.

Ook gaan wij ons meer gaan concentreren op het creëren van content. Op onze blog zal maandelijks een informatief artikel verschijnen en onze social mediakanalen krijgen de aankomende tijd een boost. Door middel van foto’s en video’s geven wij je graag een kijkje achter de schermen. Volg jij ons al?

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.